Pratite nas

Ostali Sportovi

Djevojka od milijardu dolara „zavladala“ muškim sportom: „Tejlormanija“ i romansa koja je uzdrmala NFL

Narednog vikenda održaće se najveći američki sportski spektakl – Super boul, finalni meč NFL lige.

Duel između Kanzas Siti i San Fransiska je, međutim, u drugom planu u odnosu na ljubavnu priču koja je najpopularniji američki sport učinila još popularnijim.

Tejlor Svift je američka pop-ikona, super zvijezda svjetske muzičke scene.

Trevis Kelsi je as Kanzas Siti Čifsa i jedan od najboljih NFL igrača današnjice.

Od kada se prvi put pojavila na tribinama, na meču između Kanzas Sitija i Čikaga, Tejlor Svift je prvo izazvala nevjericu i pitanje zbog čega je tu, a kada su ona i Kelsi objavili da su u vezi – počela je do sada neviđena medijska, marketinška i sportska euforija.

Tejlor Svift je od tada na stadionu Čifsa bila na 11 utakmica, a TV kamere su konstantno bile fokusirane na nju koliko i na dešavanja na terenu, društvene mreže su bukvalno bile zatrpane objavama o novoj romansi, o kojoj su detaljno izvještavali i mejnstrim mediji.

Tejlor i Trevis postali su najpopularniji par na svijetu.

“Mediji, a generalno i ljudi vole srećne priče. Ljudi vole ovakve stvari, vole da komentarišu poznate, da ulaze u njihove živote. U suštini, običan čovjek vodi veoma stresne živote, ove priče su bijeg iz stvarnosti, a pritom, sport je specifičan po tome što čovjek tokom ta dva sata gledanja utakmica ili događaja zaboravi na sve”, analizira Angelina Šeinbaum, profesorica na Univerzitetu Klemson.

Marketinški i finansijski rezultati romanse su impozantni. Prihodi Čifsa porasli su za preko 350 miliona dolara, prodaja dresova Trevisa Kelsija porasla je za 400 posto, gledanost utakmica prešla je rekordne granice – NFL je od pojave Tejlor Svift na tribinama imao najveću gledanost od kada se podaci I mjere.

“Veza Tejlor Svift i Trevisa Kelsija je dovela do toga da su se dvije zvijezde spojile u ljudski mega-brend. Bilo je još popularnih parova – poput Toma Brejdija i Žizel Bundšen, Dejvida i Viktorije Bekam, ali ovakav marketinški bum se nikada nije dogodio”, kaže profesorica Šeinbaum.

Tejlor Svift je četvrta najpraćenija osoba na društvenim mrežama, iza Kristijana Ronalda, te tinejdžerskih pop zvijezda Selene Gomez i Džastina Bibera, ali su njeni obožavaoci, tvrde upućeni, toliko vjerni njenoj muzici i njenim stavovima da se to, kako kažu, graniči sa fanatizmom.

Zbog toga su krenule i teorije zavjere, pojavila su se mišljenja istaknutih članova i simpatizera republikanaske stranke, koji tvrde da su njen partner, dvostruki osvajač Superboula, i ona ključni faktor u tajnoj operaciji da pomognu Džou Bajdenu da bude ponovo izabran za predsjednika SAD.

Tejlor Svift je javno podržala Bajdena u prethodnoj predsjedničkoj kampanji.

U svakom slučaju, Tejlormanija traje i toliko je jaka da 29. januara prosječna cijena karata za Superboul u Las Vegasu iznosila 9.815 dolara, skoro duplo više od prosječne cijene za prošlogodišnji događaj i meč Kanzas Sitija I Filadelfije.

A pritom još se ne zna da li će Tejlor Svift uopšte biti na stadionu, jer 9. i 10. februara ima zakazane koncerte u Tokiju u sklopu svjetske turneje, od koje je do sada zaradila preko milijardu dolara.

Klikni i komentariši

Ostavite komentar

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Reklama

Ovo morate vidjeti

Više u Ostali Sportovi